Marketing Day Gdynia 2015

10934583_10202345256352136_1561371293_n

“Wielcy się nie spóźniają” – Piotr Bucki

Jeśli czytasz ten post to znaczy, że jesteś WIELKI i chcesz lepszego funkcjonowania swojej firmy – brawo!

To były tylko, albo aż dwa dni spędzone w towarzystwie, które marketing lubi, zna i potrzebuje.A potrzeba jest wielka. Marketing Day odbył się w moim ulubionym Trójmieście. Dzwoni Marta i pyta, jest szkolenie w Gdyni, jedziemy? Początkowo nie zdawałam sobie sprawy jaka jest tematyka, ale słowo morze wystarczyło.

Dwudziestu prelegentów i mówię z czystym sumieniem, że każdy miał coś ciekawego do powiedzenia. Nie każdy z podobną energią (niestety), ale każdy powiedział coś, wartego zapamiętania. Przyznam szczerze, że nigdy nie wróciłam z taką ilością zapisanych kartek, dlatego chętnie się z Wami podzielę zdobytą wiedzą.

Głównie podkreślane były Relacje, Autentyczność , Marketing mailowy. 

Relacje (wychodzenie do ludzi, poszerzanie kontaktów) i autentyczność przychodzą mi bez trudu, gorzej było z bazą @. Aż to dzisiaj, gdy założyłam profil na www.freshmail.pl i będę mogła się z Wam częściej kontaktować przez @ (bez używania UDW).

“Ciągłe tworzenie marki” – Piotr Bucki

Nasza MARKA wciąż się tworzy przez nas, naszych klientów, którzy kupują nasze produkty, usługi lub rozmawiają o nas w internecie.

“W sieci jest wszystko, trzeba tylko wiedzieć do czego to wykorzystać” – Mikołaj Winkiel Brand24 

Jeśli toczy się w internecie rozmowa o naszym produkcie, usłudze, a tym bardziej, gdy zauważymy krytykę to konfrontujmy się z naszymi odbiorcami. Wysłuchajmy i pamiętajmy, że klient ma zawsze racje, wystarczy mu pomóc rozwiązać problem, a będzie naszym wiernym “fanem”.

Przytoczę Wam kilka ciekawych pytań, które warto sobie zadać myśląc o tworzeniu marketingu mailowego (Piotr Bucki):

1. Po co jest mi potrzebny@, co mi da?

2. Gdzie mogę zbierać kontakty?

3. Co mogę komuś zaoferować dać z podanie @?

Co z konkurencją? “Współpraca zamiast konkurowania” – Barbara Piasek, pomyślcie ile możecie sobie wzajemnie dać wspierając swoje biznesy. Jestem ogromną fanką takiego myślenia, bo widzę po sobie, że nie ma konkurencji, każdy człowiek jest inny, biznes inaczej funkcjonuje, a w grupie siła, którą razem możemy toczyć jak kule śnieżna.

A więc, Testujcie, analizujcie i optymalizujcie  swoje poczynania. Trzymam kciuki za Was i za siebie.

10941331_10202345257272159_400638641_n

Mapy myśli Jadźka rysuje

6 Comments

  1. Kamila on 21 January 2015 at 09:36

    Te mapy myśli są genialne 🙂 Cieszę się, że budowanie bazy mailingowej poszło w ruch 🙂

    • Sandra on 21 January 2015 at 10:41

      Już kiedyś o tym rozmawiałyśmy 🙂

  2. Mikolaj Winkiel on 21 January 2015 at 10:21

    Cieszę się że moja prelekcja się podobała 🙂

  3. Marcin on 21 January 2015 at 22:08

    Żałuję, że nie mogło mnie tam być. Uwielbiam Brand24 i to co ludzie stojący za nim mają do powiedzenia o biznesie.

    • Sandra on 22 January 2015 at 08:18

      Rewelacyjny wykład Mikołaja poparty doświadczeniami 🙂

Leave a Comment





Cieszę się, że jesteś <3

FreshMail.com
 

FreshMail.com
 
Cieszę się, że jesteś <3
Dzięki podaniu swoich danych będę Cię mogła
na bieżąco informować o nowych
postach, wydarzeniach które organizuje!
Zrobiłeś/aś to!
Witaj w moim świecie <3
Wakacyjne spotkanie Porozmawiajmy o Modzie w Kino za Rogiem Płock ♥
Porozmawiajmy o Modzie