Zwiewne kwiatki

Trochę zimy, troche lata to nieodłączne łaczenia w mojej garderobie. Możliwe, że dlatego co jakiś czas wracam z łowów z nową letnią sukienką, gdy mamy początek grudnia. Nie wiem czy tylko ja mam taką przypadłośc, że najchętniej zimowe rzeczy wynajduję latem, a letnie stroje wyszukuję zimą. To chyba tęsknota za tym co odległe.


Buty: Gino Rossi

Torba: Mexx

Bluzka: Reserved

Kolczyki: prezent od Marty

Sukienka, płaszcz, czapka, szal: SH

Komentarzy: 8

  1. a&v 2 grudnia 2008 o 11:00

    fajnie 🙂 tak klasycznie 😀
    od niedawna jestem także fanką beretów !!!;)

  2. MO 2 grudnia 2008 o 17:47

    Możliwe, że tęsknimy za tym co w danej chwili niestety nie osiągalne. Ale ta sukieneczka w śliczną delikatną łączkę jak najbardziej pasuje i na chłodne jesienne dni.

  3. jukejka 2 grudnia 2008 o 22:14

    ja też bym tylko sukienki nosiła, nawet zimą 🙂 Twoja jest śliczna

  4. SzafaN 3 grudnia 2008 o 12:58

    Bardzo chciałabym mieć taki szary, prosty płaszcz – twój jest bardzo fajny.

    A propos zakupów letnich w zimie – ostatnio kupiłam trzy bluzki letnie, w tym na ramiączkach, ale noszę je na t-shirty z długimi rękawami.

    Moja rodzicielka twierdzi, że szybkie nadejście zimy zwiastuję ja w spódnicy 😉 Teraz też tak jest – jako że w miesiącach ciepłych poruszam się kilka kilometrów w każdą stronę do pracy rowerowo, więc wygodniej jest mi w spodniach, z kolei w miesiącach chłodniejszych wyciągam spódnice z szafy.

  5. Doll of porcelain 3 grudnia 2008 o 19:46

    Ten plaszczyk masz genialny, a czapeczka z lumpka jest swietna. Kwiatki na poprawe humoru przy beznadziejnej pogodzie :/

  6. Ula 4 grudnia 2008 o 11:56

    to drugie zdjecie bardzo mi sie podoba i ty na nim tez;d

  7. Gośka 5 grudnia 2008 o 12:53

    powiem szczerze że ja tez tak robię-zimowe rzeczy noszę latem,a letnie zimą;)
    czapka świetna!

  8. charlize mystery 7 grudnia 2008 o 15:21

    mam tak samo!:) tez pisalam o tym na blogu, ostatnio ile pieknych sukienek i tunik znalazlam, az chcialabym je zalozyc juz! a zestaw piekny, nnie cukierkowy bo roz polaczony z szarym wyglada niesamowicie

Pozostaw komentarz





Cieszę się, że jesteś <3
Dzięki podaniu swoich danych będę Cię mogła
na bieżąco informować o nowych
postach, wydarzeniach które organizuje!
Zrobiłeś/aś to!
Witaj w moim świecie <3
Porozmawiajmy o Modzie ♥