Fot. Fanpage Hush Warsaw , Style Stalker, Filip Okopny
Nareszcie udało mi się znaleźć chwilę, aby przenieść Was w subiektywną relacje z HUSH Warsaw.
Dziewczyny z Hush Warsaw (Anna Pięta i Magda Korcz) kolejny raz udowodniły, że kobiety mają moc i da się tworzyć pod metką made in Poland <3 Swoje siły połączyły z Fashion Pr Talks (Ola Kaźmierczak)
). I nie ma co ukrywać, że pomysł powiązania targów modowych z edukacją/wywiadami był rewelacyjny. Na słonecznej scenie stanęli prelęngęci/pasjonaci, którzy chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami z rynku mody.
Ponieważ spędziłam na Hushu w niedzielę 6h to miałam sporo czasu na obserwowanie strony organizacyjnej. Pomysłodawczynie całego zamieszania idealnie wpasowują się w wydarzenie, cały czas towarzyszą wystawcą, z wszystkimi się witają z uśmiechem na twarzy. Wspaniale jest obserwować w tym wszystkim spójność, jedność i autentyczność.
Ponieważ była to kolejna edycja na której uczestniczyłam widzę jak dziewczyny się rozwijają i wciąż sprawdzają działanie nowych pomysłów.
Ogromnie cieszy mnie fakt, że Anna jako rodowita płocczanka tworzy tak wiele dobrego dla polskiej mody. Łączy ze sobą osoby z branży, sadza ich przy jednym stole, aby rozmawiali ze sobą o tym jak branża funkcjonuje i jak można ją jeszcze usprawnić.
Jeśli chodzi o część wykładową to zapewne nie uda mi się Wam przekazać całej wiedzy jaką otrzymałam, ale chętnie podzielę się z Wami ciekawymi cytatami, spostrzerzeniami, które sobie zapisałam. Może Was coś zainspirują.
Blogi, serwisy internetowe jako nowa droga dla wydawców.
Ciągła zmiana jako drugie imię mediów i świata mody.
Czy przestaliśmy być anonimowi?
Życie tu i teraz również w świecie Social Medii.
Magazyny dają nam, to co ludzie chcą czytać – populizm.
Moda jest w trakcie transformacji.
Ładne, kobiece, zmysłowe – czyli jakich słów nie używać w opisie kolekcji.
Brak komentarzy