HUSH Warsaw ma moc
/
/
HUSH Warsaw ma moc

13173994_993695507351101_8150048333497036485_n

13124837_547546385427705_8684695751516870313_n 13173739_995129257207726_7847176468690798056_n 13173778_547545965427747_7521151204473677386_n
13179393_995133303873988_1106624095749887246_n 13221705_995128633874455_6968377577740707313_n

Fot. Fanpage Hush Warsaw Style Stalker, Filip Okopny

Nareszcie udało mi się znaleźć chwilę, aby przenieść Was w subiektywną relacje z HUSH Warsaw.

Dziewczyny z Hush Warsaw (Anna Pięta i Magda Korcz) kolejny raz udowodniły, że kobiety mają moc i da się tworzyć pod metką made in Poland <3 Swoje siły połączyły z Fashion Pr Talks (Ola Kaźmierczak)

). I nie ma co ukrywać, że pomysł powiązania targów modowych z edukacją/wywiadami był rewelacyjny. Na słonecznej scenie stanęli prelęngęci/pasjonaci, którzy chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami z rynku mody.

Ponieważ spędziłam na Hushu w niedzielę 6h to miałam sporo czasu na obserwowanie  strony organizacyjnej. Pomysłodawczynie całego zamieszania idealnie wpasowują się w wydarzenie, cały czas towarzyszą wystawcą, z wszystkimi się witają z uśmiechem na twarzy. Wspaniale jest obserwować w tym wszystkim spójność, jedność i autentyczność.

Ponieważ była to kolejna edycja na której uczestniczyłam widzę jak dziewczyny się rozwijają i wciąż sprawdzają działanie nowych pomysłów.

Ogromnie cieszy mnie fakt, że Anna jako rodowita płocczanka tworzy tak wiele dobrego dla polskiej mody. Łączy ze sobą osoby z branży, sadza ich przy jednym stole, aby rozmawiali ze sobą o tym jak branża funkcjonuje i jak można ją jeszcze usprawnić.

Jeśli chodzi o część wykładową to zapewne nie uda mi się Wam przekazać całej wiedzy jaką otrzymałam, ale chętnie podzielę się z Wami ciekawymi cytatami, spostrzerzeniami, które sobie zapisałam. Może Was coś zainspirują.

Blogi, serwisy internetowe jako nowa droga dla wydawców.

Ciągła zmiana jako drugie imię mediów i świata mody.

Czy przestaliśmy być anonimowi?

Życie tu i teraz również w świecie Social Medii.

Magazyny dają nam, to co ludzie chcą czytać – populizm.

Moda jest w trakcie transformacji.

Ładne, kobiece, zmysłowe – czyli jakich słów nie używać w opisie kolekcji.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Start typing and press Enter to search

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.